Hvorfor trenger jeg en rådgiver?
Et prosjekt hvor digitale produkter skal utvikles består av mange avgjørelser, fra start til slutt:
- Hvilke teknologier skal jeg bruke?
- Trenger jeg et design? Trenger jeg både Low-Fidelity og High-Fidelity?
- Trenger vi å gjøre brukerundersøkelser?
- Hva skal produktet gjøre?
- Hvordan skal produktet brukes?
- Hvilke betalingsløsninger skal vi bruke?
- Hvordan skal vi måle hvordan kundene våre bruker produktet?
- Hvordan skal vi hoste og drifte produktet vårt?
- Hvordan løser vi et problem som har oppstått som virker å indikere at vi har beveget oss i feil retning?
Også videre, også videre.
Du som produkteier eller produktutvikler blir bombadert med en haug med ulike avgjørelser underveis. En rådgiver kan gjør det lettere å ta tak i alle slike problemer. Det er ofte betryggende å ha en erfaren stemme som hjelper deg å gjøre de riktige avgjørelsene.
Hva gjør en rådgiver?
En rådgiver rådgir.
Hver gang du har et problem du er usikker på, kan det være nyttig å ha en ekspert tilgjengelig som kan gi deg gode råd. Vi har lang erfaring med å være tilgjengelig for deg i dine kommunikasjonskanaler, og være tilgjengelig når du trenger det.
Hvor mye koster en rådgiver?
Det fine med rådgivning er at du betaler det du har kapasitet og behov for.
Trenger du tilgang på en rådgiver 1 time i måneden, koster det deg ikke stort. Er du midt i ett enormt teknologiprosjekt og ønsker bistand fra 2-3 rådgivere som er tilgjengelig 10 timer i uken, koster det fort en del mer.
Vi er gode på å tilpasse oss ditt budsjett og dine behov.